2.7 (73 oy) / 557 yorum
  • Apple iPhone 12 Pro Max Resimleri
  • Apple iPhone 12 Pro Max Resimleri
  • Apple iPhone 12 Pro Max Resimleri
Apple iPhone 12 Pro Max Resimleri
Apple iPhone 12 Pro Max Resimleri
Apple iPhone 12 Pro Max Resimleri
Ekran Boyutu:
Dahili Depolama:
Bellek (RAM):
Batarya Kapasitesi:
Hat Sayısı:
Hızlı Şarj:
Var
5G:
Var
4.5G Desteği:
Var

Apple iPhone 12 Pro Max (128 GB) Fiyatları

Apple iPhone 12 Pro Max 128 GB (Apple Türkiye Garantili)

Satıcı: TOKDEMİRBİLİŞİM | Distribütör Garantili | Renk: Gümüş

25.626,80 TL + Kargo

Siteye Git ❯

27 dakika önce

1 25636.8
Apple iPhone 12 Pro Max 128 GB Gümüş

Satıcı: Tokdemir Bilişim | Renk: Gümüş

25.565,51 TL Ücretsiz Kargo

Siteye Git ❯

11 dakika önce

2 25565.51
iPhone 12 Pro Max 128 GB

Satıcı: tokdemirbilisim | 772 yorum

25.917,21 TL + Kargo

Siteye Git ❯

43 dakika önce

3 25927.21
Apple iPhone 12 Pro Max 128 GB Gümüş

Satıcı: TOKDEMİR BİLİŞİM | Renk: Gümüş

26.093,00 TL + Kargo

Siteye Git ❯

26 dakika önce

4 26103
Apple iPhone 12 Pro Max 128GB Gümüş Cep Telefonu ( Apple Türkiye Garantili ) AP-12PRO

Satıcı: Tokdemir Bilişim | 200 yorum | Renk: Gümüş

26.656,42 TL Ücretsiz Kargo

Siteye Git ❯

41 dakika önce

5 26656.42
Apple iPhone 12 Pro Max 128 GB (Apple Türkiye Garantili)

Satıcı: TKNGSM | Distribütör Garantili | Renk: Altın/Gri

28.499,00 TL Ücretsiz Kargo

Siteye Git ❯

58 dakika önce

6 28499.00
iPhone 12 Pro Max 128 GB

Satıcı: MERT İLETİŞİM

28.518,00 TL + Kargo

Siteye Git ❯

9 dakika önce

7 28528
iPhone 12 Pro Max 128 GB

Satıcı: MERT İLETİŞİM | 772 yorum

28.518,00 TL + Kargo

Siteye Git ❯

12 dakika önce

8 28528
iPhone 12 Pro Max 128 GB - Mavi

Satıcı: MERT İLETİŞİM | Renk: Mavi

28.518,00 TL + Kargo

Siteye Git ❯

2 saat önce

9 28528
iPhone 12 Pro Max 128 GB

Satıcı: seckiniletisim | 772 yorum

29.003,00 TL + Kargo

Siteye Git ❯

45 dakika önce

10 29013

Apple iPhone 12 Pro Max (128 GB) Fiyat Geçmişi

Sponsorlu
Ekran Boyutu
Dahili Depolama
Bellek (RAM)
Kampanyaya Git
Advertisement

Apple iPhone 12 Pro Max Ürün Ailesi

Apple iPhone 12 Pro Max (128 GB) Temel Özellikleri

Ekran Boyutu:
Dahili Depolama:
Bellek (RAM):
Batarya Kapasitesi:
Hat Sayısı:
Hızlı Şarj:
Var
5G:
Var
4.5G Desteği:
Var
Suya Dayanıklılık:
Var
Suya Dayanıklılık Seviyesi:
CPU Frekansı:
CPU Çekirdeği:
SAR Değeri 10g (Baş):
0.98 W/kg
Ekran / Gövde Oranı:
86.27 %
Kamera Çözünürlüğü:
Ekran Çözünürlüğü:
Parmak izi Okuyucu:
Yok
AnTuTu Puanı (v8):
668.600 Puan

Apple iPhone 12 Pro Max (128 GB) Özellikleri

EKRAN EKRAN

BATARYA BATARYA

KAMERA KAMERA

TEMEL DONANIM TEMEL DONANIM

TASARIM TASARIM

AĞ BAĞLANTILARI AĞ BAĞLANTILARI

İŞLETİM SİSTEMİ İŞLETİM SİSTEMİ

  • İşletim Sistemi iOS
  • İşletim Sistemi Versiyonu iOS 14
  • Yükseltilebilir Versiyon iOS 15

KABLOSUZ BAĞLANTILAR KABLOSUZ BAĞLANTILAR

ÇOKLU ORTAM ÇOKLU ORTAM

ÖZELLİKLER ÖZELLİKLER

DİĞER BAĞLANTILAR DİĞER BAĞLANTILAR

TEMEL BİLGİLER TEMEL BİLGİLER

Apple iPhone 12 Pro Max (128 GB) Yorumları (557 yorum)
Yorumları Sırala
  • Faydalı
  • Yeni
  • Eski

Yorum Başa Sabitlendi
Bir İsim Profil Resmi
Bir İsim Öncelikle telefona sahibim ve gereksiz yorum yapan kullanıcılar yüzünden başka kişilerin o yorum yapan kullanıcıları dinleyip telefon hakkında kötü fikirlere kapılmamaları için bu yorumu yazıyorum. Öncelikle tasarımla başlayalım. Telefon tasarım olarak ön tarafta İphone X'dan beri bir tasarım değişkliği görülmüyor İphonelarda. Arka tarafta İphone 11 Pro Max serisi ile aynı. İphone 12 Pro Max'teki tasarım farkı yan çerçevelerinde. Bu çerçeveler artık düz. Tıpkı İphone 4 yada 5 serisinde olduğu gibi ve bu kararı sevdim. Ben telefonun tasarımını genel olarak seviyorum. Çentik konusunda yorum yapan arkadaşlara sesleniyorum: O çentik orada boşu boşuna durmuyor. O çentiğin üzerinde dünya kadar sensör var ve bunlar yüz kilidi için konulmuş sensörler. Eğer Apple o çentiği kaldırıp damla çentik yada delik kamera tasarım şekline geçseydi bu sensörler orada olmazdı ve yüz tanıma o sensörleri kullanamayacağı için sizin sadece bir fotoğrafınızı çekip algoritma kullanarak diğer yüzlerden ayırmaya çalışacaktı ve bu güvenli veya hızlı bir yöntem değil. O sizin sevmediğiniz çentiğin içindeki sensörler sizin yüzünüzü 3D olarak tarıyor ve içindeki kızıl ötesi sensör ile yüzünüze ışıklar göndererek tarama yapıyor. Sonuç olarak yüzünüzü çok daha hızlı ve güvenli olarak tanıyor ve gece vakti hiç bir sıkıntı çıkarmıyor. Kameralardan bahsedecek olursak telefonun kamerası baya baya iyi bir telefona göre. DxOmark sonucunuda şuraya bırakıyorum: https://www.dxomark.com/apple-iphone-12-pro-max-camera-review-big-and-beautiful/ . Telefonun düşük ışık performansı mükemmel ve portre modunda yüz ve nesne arasındaki ayrımı baya güzel şekilde yapıyor. Öncelikle şunu söyleyeyim. KAMERA MEGAPİKSEL İLE ÖLÇÜLMEZ. Kamerada asıl önemli olan şey sensörün büyüklüğü(ne kadar büyük ise o kadar iyi), kamera lensinin kalitesi ve işlemcinin fotoğrafı işleme kalitesi. Yani telefon 12MP diye kötü bir fotoğraf çekecek diye bir şey yok. Megapiksel sadece eğer fotoğrafı yakınlaştıryorsanız yada kırpıyorsanız.eğer fotoğraftaki piksel sayısı az ise fotoğrafta piksellenme olacaktır(bakın netlikten bahsetmiyorum, piksellenmeden bahsediyorum). Yüksek megapiksel bunu önlüyor. Kaldıki 12MP zaten çok yüksek bir çözünürlük. Ayrıca megapiksel sayısı az olduğu için piksellerin büyüklüğü daha fazla. Çok fazla teknik detaya girmek istemiyorum ama fotoğraftaki piksel büyüklüğü ne kadar büyük olursa gece fotoğraf çekmenize katkıda olacaktır. Öncelikle telefonlarda gece fotoğraf çekmeyi seviyorsanız en öncelikle bakmanız gereken şey sensör büyüklüğü. Çünkü telefonlardaki sensör büyüklüğü fotoğraf kameralarına kıyasla çok küçük. Eğer sensör ne kadar büyük olursa sensör içine daha fazla ışık ve detay alacaktır. Lens kalitesine gelirsek ana lens, geniş açılı lens ve telephoto lens kaliteleri gayet iyi. Baya iyi detay topluyorlar. Geniş açı lensin açısı gayet iyi ama telephoto lensin zoom oranı çinli rakiplere göre düşük. Yani bu telefonu alan kamerasını illaki sevecektir. (Normalde daha fazla kameradan bahsederim ama çok teknik detaya girmek istemiyorum. Ve ayrıca tekrar söylüyorum: KAMERAYI MEGAPİKSELE GÖRE DEĞERLENDİRMEYİN. Şimdi donanım kısmına geçelim. Öncelikle telefon şu an gelmiş geçmiş en güçlü çipe sahip. Yani "AmA sNaPdRaGoN 888 dAhA hIzLı" demeyin. İnanmıyorsanız ben kanıtlarla konuşmayı severim. Buyrun buraya linkini bırakıyorum: https://www.techcenturion.com/smartphone-processors-ranking#nbspnbspnbspnbspBest_Processors_in_Each_Price_Segment . Zaten işlemcisi en hızlı olmasa bile IOS optimizasyonu ile farkı zaten kapatacaktır. Öncelikle aranızda eğer hiç İphone kullanmayan varsa şunu bilsin: IOS işletim sistemi her İphone'a özel optimize edilir ve her üretici ürettiği her programı çıkardığı bütün İphonelar'a göre optimize eder. Yani bunu oyun konsollarının her oyunun özel optimize edilmesi gibi düşünebilirsiniz. Bu sayede telefon inanılmaz hızlı. İNANILMAZ. Ram konusuna gelecek olursak bu telefona bu RAM fazla bile. Çünkü IOS'in RAM yönetimi MÜKEMMEL. Zaten IOS'in her İphone modeline özel olarak optimize edildiğini söylemiştim değil mi? Yani bu telefonu alırsanız donanım üzerinde daha iyi telefon yok. EVET YOK. (Şu an). Kutudan şarj çıkma konusunu çok tartışan olmuş. Bence bunu Apple gereksiz linç yememek için yapıyor. Yani şöyle açıklayayim: Şu an herkes İphone fiyatlarını eleştiriyor değilmi? İphone 12 serisinde 5G modem var ve bu modem telefonun fiyatlarını arttıraqn bir şey. EEE zaten Apple fiyatları çok kötü bir şekilde eleştiriyor. Eğer Apple 5G modem yüzünden fiyat arttığı için daha fazla eleştirilirse bu Apple için kötü olur. Apple'da telefonun fiyatını arttırmamak için şarj aletini çıkarmış olabilir(Benim görüşüm). Zaten artık neredeyse çoğu firma bunu yapmaya başladı. Ha birde telefonun 60 Hz ekrana sahip olduğu için çok kötü eleştiren olmuş. Öncelikle o Hz denilen birim ekranın saniyedeki yenileme süresi demek. Yani 60Hz ekran saniyede 60 kere, 90Hz saniyede 90 kere yenileniyor. İnsan gözü saniyede 500 yenileme hızına kadar ayırt edebiliyor FAKAT 90Hz'den sonra ayırt etmede çok zorlanıyor. Evet yüksek yenileme hızı daha iyi bir kullanıcı deneyimi soruyor fakat sırf ekran 60Hz olduğu için bir telefon bu kadar kötü eleştirilmez. Son olarak fiyatına gelecek olursak. Telefonun fiyatı yurt dışında gayet iyi. Sırf Türkiyenin berbat ekonomisi yüzünden telefona ÇoK pAhALı demeyi bırakın. Zaten artık her amiral gemisi telefon bunun fiyatına yaklaşmaya başladı.(Mi11'i savunan olacaksa Mi11 İphone 12 Pro Max'in rakibi değil.) Evet benim incelemem bu kadar. Ama lütfen kullanmayan kişiler sırf fiyatı, 60Hz ekranı ve 12MP olduğu için eleştirmeyi bırakın. Devamını Oku
Faydalı (36) Faydalı Değil (20) Yanıtla - 1 yıl önce
Kerem Profil Resmi
Kerem Merhaba tamamen size katılıyorum herkes 48mp diye iphone çöp diyor acaba bende yakında bunu alicam 128 mi 256 almalıyım
Faydalı (1) Faydalı Değil (4) Yanıtla - 1 yıl önce
Bir İsim Profil Resmi
Bir İsim Öncelikle hafıza seçimi tamamen sizin telefonla ne yaptığınza bağlı ama zaten 128Gb depolama BAYA büyük bir sayı.
Faydalı (1) Faydalı Değil (3) Yanıtla - 1 yıl önce
Emre Solak Profil Resmi
Emre Solak Mi 11 kullaniyorum 12 pro max mi 11 in m si olamaz
Faydalı (7) Faydalı Değil (29) Yanıtla - 1 yıl önce
Harun Çiçek Profil Resmi
Harun Çiçek Telefonun ekran yenilemesi 120 değil mi
Faydalı (0) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 1 ay önce
Berkan Ağar Profil Resmi
Berkan Ağar Arkadaşlar telefon çok ısınıyor varya ateş gibi oluyor bide biraz oyun oynadığında video izlediğinde ısindiginda ekran parlaklığı otomotiği kapattigin halde yinede kendi kendine ekran parlaklığını kısıyor . Şuan android telefon kullanıyor 7 24 saat açık ısınma diye bişey yok ama iPhone beş dakikada ateş gibi oluyor pubg oynayanlar için kötü olabilir .....
Faydalı (0) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 2 ay önce
Önder Can Profil Resmi
Önder Can 12 Pro fiyatı gösteriliyor insanları yanıltıyor.
Faydalı (0) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 7 ay önce
NevaWigges Profil Resmi
NevaWigges Epey Antutu Güncellemelisin ! 👋 Resim
Faydalı (0) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 7 ay önce
Epey Profil Resmi
Epey 👍
Faydalı (0) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 7 ay önce
Erdal uzuner Profil Resmi
Erdal uzuner Parası olan BMW MERCEDESE biniyor benimde param var İPHONE 12 PRO MAX kullanıyorum. Xiomi den bahsediyorsunuz o markanın üst model telefonlarının telefonlarının SD 888 işlemcili telefon fiyatları 11 12 bin tl arası. Xiomi ye o parayı verene kadar 12 PRO MAX e o yüksek dediğiniz paraları vermeyi tercih ederim. Ayrıca telefon işi bence zevk işi herkes bütçesine göre kullanmaktan zevk aldığı telefonu kullanır.
Faydalı (1) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 7 ay önce
YUSUF TOHMA Profil Resmi
YUSUF TOHMA Hiçbir android kamerası sosyal medya platformlarında iPhone dan daha iyi olamaz.
Faydalı (0) Faydalı Değil (3) Yanıtla - 8 ay önce
Kurti Profil Resmi
Kurti İos uyumlu uygulamalar olmasa zaten iphone çöp sayılır. Andoridin son sürümünde de sosyal medya konusunda kamera muhteşem artık o alanda da iphone geçildi.
Faydalı (0) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 5 ay önce
Ümit Cem Profil Resmi
Ümit Cem Çoğu kişi aldığı markanın reklamını yapmış burada yani kısacası kendini tatmin etmiş.
öncelikle xiaomi kullanıyorum, ve şimdilik memnunum çünkü param buna yetti, iphone 12 pro max alacak gücüm olsa kesinlikle hiç düşünmeden alırdım, ama iphone batarya konusunda çok cimri davranıyor en sevmediğim tarafı bu 3687 mAh batarya ne demek ya? tamam ios işletim sistemi az yiyor falan filan diyenler olacak ama yapmayın ya, samsung xiaomi huawei 2000 tllik telefonlarında bile 4000 batarya kullanıyor. cimri apple 😡😡 ve 15000 tl verip 60 hz ekran kullanmak da insanı enayi hissettiriyor, eğer zenginseniz bu telefonu alabilirsiniz. ama aylarca para biriktirip bu telefonu almak köleliktir bu kadar net. buradaki altın semerli eşek siz olursunuz benden söylemesi, ama benim bu cihazı 1-2 ayda alacak gücüm maaşım dediğim gibi alırım.
siz hiç maseratiye binen fakir gördünüz mü?
her neyse iphone u çok beğeniyorum yine de neyse ben yeni çıkan xiaomi modellere yöneleyim.
Devamını Oku
Faydalı (0) Faydalı Değil (2) Yanıtla - 8 ay önce
Eray Celik Profil Resmi
Eray Celik Tartışmaya girmicem sene 2021 in son ayları hala daha lpddr4x ram tipi
Faydalı (5) Faydalı Değil (2) Yanıtla - 9 ay önce
Android User Profil Resmi
Android User Bence Kötü
Nedeni ise
1:kamera kötü çekiyor
2: 3 kameralı telefona bir insan niye 15bin TL verir?
3: RAM az
4: Telefon 2020 de çıktığı için Bence mantıklı olan sabırla bekleyin zaten telefon 1 yaşında
5: Yavaş Şarj ediyor Ve Kutudan adaptör yok nedeni ise Apple Zam gibi bir şey yapıyor? Adaptör ü de Alman gerekiyor.
6:Batarya Bu Telefona kim 3690 küsür mAh koydu gidin 7000mAh 5000mAh lı telefon alın daha dayınıyor
7:5G demişsiniz Zaten daha ülkede 5G yok sadece 4.5G destekliyor yani Fakelenmiş oluyorsunuz.
Devamını Oku
Faydalı (3) Faydalı Değil (5) Yanıtla - 9 ay önce
▼ daha fazla yorum göster ▼
Sitemizi kullanarak, çerez kullanımına izin vermektesiniz. Daha fazla bilgi için Çerez Politikası. Kapat
st
Copyright © 2014-2022 Tüm Hakları Saklıdır.

Kullanım Şartları Gizlilik Politikası İletişim Facebook Twitter Epey UK

* Sitemizde yer alan bilgiler üzerine büyük bir hassasiyet göstersek de tüm bilgilerin %100 doğru olduğu garanti edilememektedir.
* Ürün fiyatları ve satılan ürüne ait özellikler satıcıdan doğrulanmalıdır. Fiyat listelerinde tüm satıcılar yer almayabilir.
* Epey.com; içeriğinde bulunan eksik veya hatalardan, buna bağlı yapılan tüm işlemler ve zararları ile 3. kişilere ait zararlardan hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.