3.6 (701 oy) / 1446 yorum
  • Xiaomi Redmi Note 9 Pro Resimleri
  • Xiaomi Redmi Note 9 Pro Resimleri
  • Xiaomi Redmi Note 9 Pro Resimleri
Xiaomi Redmi Note 9 Pro Resimleri
Xiaomi Redmi Note 9 Pro Resimleri
Xiaomi Redmi Note 9 Pro Resimleri
Ekran Boyutu:
Dahili Depolama:
Bellek (RAM):
Batarya Kapasitesi:
Hat Sayısı:
Hızlı Şarj:
Var
4.5G Desteği:
Var
CPU Frekansı:

Xiaomi Redmi Note 9 Pro (128 GB) Fiyatları

Xiaomi Redmi Note 9 Pro (128 GB) Fiyat Geçmişi

1 Yıl 6 Ay 3 Ay

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Ürün Ailesi

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Cep Telefonu 64 GB 2.996,90 TL
Xiaomi Redmi Note 9 Pro 128 GB Cep Telefonu 128 GB 3.289,00 TL

Xiaomi Redmi Note 9 Pro (128 GB) Temel Özellikleri

Ekran Boyutu:
Dahili Depolama:
Bellek (RAM):
Batarya Kapasitesi:
Hat Sayısı:
Hızlı Şarj:
Var
4.5G Desteği:
Var
CPU Frekansı:
CPU Çekirdeği:
SAR Değeri 10g (Baş):
0.662 W/kg
Ekran / Gövde Oranı:
84.27 %
Değişir Batarya:
Yok
Kamera Çözünürlüğü:
Ekran Çözünürlüğü:
Parmak izi Okuyucu:
Var
AnTuTu Puanı (v8):
275.100 Puan
Suya Dayanıklılık Seviyesi:
Ses Çıkışı:

Xiaomi Redmi Note 9 Pro (128 GB) Özellikleri

EKRAN EKRAN

BATARYA BATARYA

KAMERA KAMERA

TEMEL DONANIM TEMEL DONANIM

TASARIM TASARIM

AĞ BAĞLANTILARI AĞ BAĞLANTILARI

İŞLETİM SİSTEMİ İŞLETİM SİSTEMİ

KABLOSUZ BAĞLANTILAR KABLOSUZ BAĞLANTILAR

ÇOKLU ORTAM ÇOKLU ORTAM

ÖZELLİKLER ÖZELLİKLER

DİĞER BAĞLANTILAR DİĞER BAĞLANTILAR

TEMEL BİLGİLER TEMEL BİLGİLER

  • Çıkış Yılı 2020
  • Duyurulma Tarihi 2020, Mart

Xiaomi Redmi Note 9 Pro (128 GB) Yorumları (1446 yorum)
Yorumları Sırala
  • Yeni
  • Eski
  • Faydalı
  • Olumlu
  • Olumsuz

Volkan ÇAKAR Profil Resmi
Volkan ÇAKAR Arkadaşlar rica ediyorum cihazı kullananlar bilgi versin kullanmayan arkadaşlarımız iyi ya da kötü diye gereksiz yorum yapmasın bu arada 2 aydı kullanıyorum memnunum
Faydalı (0) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 14 saat önce
Abdurrahman Yavuz Profil Resmi
Abdurrahman Yavuz Arkadaşlar merhaba bende de note 9 pro var. Türkiye garantili trendyoldan almıştım. Daha önceleri netflixten HD bir şeyler izleyebiliyordum. Ama artık SD görünüyor paketim yüksek olmasına rağmen. L1 sertifikası l3 oluyor kendi kendine. Bu durumu yaşayan var mı? Ayrıca çözümünü bilen birileri var mı? Lütfen yardımcı olun..
Faydalı (0) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 1 gün önce
Hacker YT Profil Resmi
Hacker YT kankalar sizce bu telefon alınır mı 34000 tl ye
Faydalı (1) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 3 gün önce
Volkan ÇAKAR Profil Resmi
Volkan ÇAKAR Bende var kullanıyorum kardeşim 3.500 civarına almıştım 2 ay önce gayet memnunum bi sıkıntısı yok bence alına bilir
Faydalı (0) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 2 gün önce
Curly Türko Profil Resmi
Curly Türko Bence alınmaz o kadar paraya bu telefon değmez
Faydalı (1) Faydalı Değil (4) Yanıtla - 2 gün önce
Lovv Profil Resmi
Lovv Bende var gayet hoş telefonu beğendim

Sadece ön kamera biraz daha iyi olabilirdi ama insta fln için gayet yeterli

Oyun performansı olarak ( pubg )
Akıcı : 45fps
Dengeli : 45fps
HD : 30fps
Hdr maalesef yok


Batarya da gayet iyi yoğun kullanımda 1 gün çıkıyor eğer zorlarsan 2 gün çıkar büyük ihtimal



Birde biraz büyük geldi bana eğer elin küçükse biraz zorlar bı mediamarkt a gidip bakmani tavsiye ederim

Eğer dersen üstüne biraz daha koyup X3 NFC alırım fln diye tabi ki senin kararın ama poco ile aradaki hissedilebilir tek fark 120hz ekran o da ztn birtek oyunda hissedilebiliyor e işlemci en fazla 45fps destekliyor o yüzden ( bence ) 9 pro ama sen bilirsin gene
Devamını Oku
Faydalı (1) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 2 gün önce
Ali Tokat Profil Resmi
Ali Tokat Alınır knk
Faydalı (0) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 1 gün önce
ahmet 2004 Profil Resmi
ahmet 2004 Arkadaşlar sizce hangisini alayım
Xiaomi 9t 599azn
Redmi note 9 pro 589azn
Faydalı (1) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 3 gün önce
Volkan ÇAKAR Profil Resmi
Volkan ÇAKAR Öncelikle Azerbeycana selamlar kardeşim bende not 9 pro var genel olarak karşılaştırdım 9t ile çok bi farkları yok Batarya kapasitesi , hızlı şarjı , kamerası ve oyun işlemcisi olarak Not 9 pro az bir farkla önde birde 9 pro 2020 çıkışlı 9t 2019 çıkışlı hangisini alırsan al memnun kalırsın kardeşim üzmez ama benim tercihim Not 9 pro dur
Faydalı (0) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 2 gün önce
Furkan Hepaltun Profil Resmi
Furkan Hepaltun Arkadaslar hepsiburadadan 3050 tl ye 128 gb lik versiyonunu siparis ettim. İnsallah sagsaglim gelir.
Faydalı (1) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 3 gün önce
Bayram Salih Taş Profil Resmi
Bayram Salih Taş Alacak arkadaşlar 128 gb lik versiyonu 3115 tl ye kadar düştü daha da aşağı inmez bence eğer almayı düşünüyorsanız hemen alın derim
Faydalı (1) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 5 gün önce
Ali Tokat Profil Resmi
Ali Tokat Ben zaten aldırcam zaten çünkü çok güzel bir telefon
Faydalı (0) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 3 gün önce
SagoKef • 13 yıl önce Profil Resmi
SagoKef • 13 yıl önce LG G7 kullanıyorum. Bana letgoda note 9 pro ve yanında samsung s5 ile takas teklif etti biri. Yine de kabul etmedim. Sanırım doğru yapmışımdır
Faydalı (0) Faydalı Değil (4) Yanıtla - 6 gün önce
Bayram Salih Taş Profil Resmi
Bayram Salih Taş Doğru karar :D
Faydalı (0) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 5 gün önce
Volkan ÇAKAR Profil Resmi
Volkan ÇAKAR Sorusu olan varsa yazabilir arkadaşlar 2 aya yakındır kullanıyorum detaylı bilgi verebilirim
Faydalı (0) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 1 hafta önce
Memo Profil Resmi
Memo Alırsam 3 sene falan kullanabilirmiyim biraz fazla oyun oynuyorum hemde
Faydalı (0) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 3 gün önce
Volkan ÇAKAR Profil Resmi
Volkan ÇAKAR Rahat kullanırsın kardeşim 3 seneyi çıkarır zaten oyun performansı genel olarak yüksek grafiklerde kasmadan oynatıyo Call Od Duty Mobil de 4 grafik var 4 ünüde açıyo 1,2 ve 3. Grafiklerde 60 fps 4. Grafikde 50 fps civarı alıyosun pubg mobilde de 3. Grafiğe kadar açıyo 1 ve 2. Grafik 45 fps 3. Grafik 30 fps açıyo Telefonun oyun ve grafik işlemcisi gayet güzel fakat pubg mobile biraz kısıyo bu yelefon için grfikleri
Faydalı (0) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 2 gün önce
ahmet 2004 Profil Resmi
ahmet 2004 4 yıl rahat kulanırsın
Faydalı (0) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 2 gün önce
Lovv Profil Resmi
Lovv Memo 3 sene çıkar işlemci güçlü
Faydalı (0) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 2 gün önce
ahmet furkan uğurlu Profil Resmi
ahmet furkan uğurlu Ama poco x3 te alabilirsiniz 120 hz ekran var
Faydalı (1) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 1 hafta önce
Ali Tokat Profil Resmi
Ali Tokat Fikirin için teşekkürler
Faydalı (0) Faydalı Değil (0) Yanıtla - 3 gün önce
ahmet furkan uğurlu Profil Resmi
ahmet furkan uğurlu Telefondan anlamyan insanların yorumlarına bakmayın
Faydalı (0) Faydalı Değil (1) Yanıtla - 1 hafta önce
▼ daha fazla yorum göster ▼
Sitemizi kullanarak, çerez kullanımına izin vermektesiniz. Daha fazla bilgi için Çerez Politikası. Kapat
st
Copyright © 2014-2020 Tüm Hakları Saklıdır.

Kullanım Şartları Gizlilik Politikası İletişim Facebook Twitter Epey UK

* Sitemizde yer alan bilgiler üzerine büyük bir hassasiyet göstersek de tüm bilgilerin %100 doğru olduğu garanti edilememektedir.
* Ürün fiyatları ve satılan ürüne ait özellikler satıcıdan doğrulanmalıdır. Fiyat listelerinde tüm satıcılar yer almayabilir.
* Epey.com; içeriğinde bulunan eksik veya hatalardan, buna bağlı yapılan tüm işlemler ve zararları ile 3. kişilere ait zararlardan hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.